HKliving is developing rapidly and is frequently looking for new employees. We are also always open for new interns or graduation researches. You can apply by sending us an e-mail to heidi@hkliving.nl 


Supply chain specialist, 40 uur



HKliving  is een wereldwijd actief Nederlands Interieurmerk. Wij zoeken per direct een enthousiaste medewerker Supply Chain. Samen met jouw collega’s zorg je ervoor dat het inkoopproces bij HKliving soepel verloopt.



Werkzaamheden:

  • Je bent in deze functie verantwoordelijk voor een optimale aanvoerketen voor HKliving.
  • Je maakt purchase-orders vanuit inkoopvoorstellen. Je zorgt dat deze voldoen aan de inkoopvoorwaarden van HKliving en van de leverancier.
  • Je zorgt er voor dat de purchase-orders van HKliving gekoppeld worden aan de productie-orderbevestigingen van leveranciers en bevestigt deze.
  • Je managed de openstaande purchase-orders. Je maakt inzichtelijk welke productie wanneer klaar moet zijn en bent voortdurend in contact met leveranciers.
  • Je organiseert de zendingen van containers met onze selected partners.
  • Je zorgt ervoor dat de factuurstroom van binnenkomende zendingen tijdig bij de administratie terecht komt.


Functie-eisen:

  • Je bent op korte termijn 40 uur per week beschikbaar
  • Je werkt secuur en bent oplossingsgericht
  • Je bent flexibel en stressbestendig
  • Je hebt HBO werk- en denkniveau
  • Je hebt werkervaring in een vergelijkbare functie
  • Je bent een hardwerkende teamplayer
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit


Wat wij bieden:

  • Leuke collega’s in een prachtig bedrijf in Dronten
  • Markt conform salaris


Voel jij je aangesproken door deze vacature? Stuur dan jouw CV en motivatiebrief naar Heidi Wijnands
heidi@hkliving.nl

Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.


Medewerker Klantenservice, 32-40 uur

 

HKliving is een snelgroeiend Nederlands Interieurmerk. Wij zoeken per direct een enthousiaste Medewerker Klantenservice. Samen met jouw collega’s zorg je ervoor dat onze service op peil blijft en het orderproces soepel verloopt.


Werkzaamheden:

  • Jij gaat als Medewerker Klantenservice aan de slag met schademeldingen, manco’s, wijzigingen en allerhande vragen van collega's binnen de organisatie, onze agenten/distributeurs en klanten (verspreid over de verschillende continenten waar wij leveren). Dit houdt ook in dat jij rechtstreeks contact met onze (inter)nationale klanten op neemt.
  • De meldingen komen bij de Medewerker Klantenservice binnen naar aanleiding van een telefoongesprek of e-mail en jij geeft hierbij eerstelijns ondersteuning. Vragen/meldingen/klachten van klanten registreer je (in Synergy). Ook monitor je de afhandeling ervan, maakt standaardoplossingen en werkinstructies. Je denkt als Medewerker Klantenservice actief mee over doorontwikkeling van de klantenservice.


Functie-eisen:

  • Je bent op korte termijn beschikbaar
  • Je werkt secuur en bent oplossingsgericht
  • Je bent flexibel en stressbestendig
  • Je hebt MBO+ werk- en denkniveau
  • Je hebt werkervaring in een vergelijkbare functie
  • Je bent een hardwerkende teamplayer
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift


Wat wij bieden:

  • Leuke collega’s in een prachtig bedrijf in Dronten
  • Marktconform salaris


Ben jij onze nieuwe Medewerker Klantenservice? Stuur dan jouw CV en motivatiebrief naar Heidi Wijnands
heidi@hkliving.nl