Careers

HKliving is developing rapidly and is frequently looking for new employees. We are also always open for new interns or graduation researches. You can apply by sending us an e-mail to heidi@hkliving.nl 


Shop- & Content Marketeer

Hej, leuk je te leren kennen! Wij zijn HKliving, een toonaangevend en groeiend Nederlands interieurmerk. We zijn gevestigd in Dronten, waar we werken vanuit een geweldig kantoor, met showroom en warehouse in één. We verkopen ons interieurdesign in meer dan 55 landen (B2B) over de hele wereld, wat ons met recht een global brand maakt!

Wie we hopen te ontmoeten..
Een klantgerichte, communicatief sterke, creatieve en ondernemende content lover met een gezonde dosis nuchterheid! Een positieve, harde werker met een hands on mentaliteit. Een storyteller, vanuit het merk HKliving, die houdt van interieur en meer dan affiniteit heeft met ons merk en onze producten. Een online retailer die weet dat het in retail om de details draait. Iemand die de juiste HKliving snaar weet te raken in content…

Jouw toekomstige werkdagen (er zal er niet één hetzelfde zijn..) bestaan onder andere uit:
- Het invoeren van producten in de back-end van onze webshop. Alle productinformatie moet accuraat verwerkt worden en voorzien zijn van een prikkelende tekst.
- Het beheren van onze beeldbank. Je zorgt dat het juiste beeldmateriaal beschikbaar is op de website en bewerkt deze indien nodig.
- Je schrijft teksten voor de website die SEO en SEA geschikt zijn.
- Je bedenkt verkoopondersteunende plannen en voert deze ook zelf uit. Je maakt banners en schrijft hier pakkende teksten bij, je zorgt voor relevante mailings.
- Je stuurt eventuele stagiaires en studenten aan die jou hierin ondersteunen.
- Je werkt intensief samen met onze IT Specialist en je maakt deel uit van het Sales & Marketing team.

Kortom: jij zorgt ervoor dat de inhoud van onze website en (social) media kanalen correct, van goede kwaliteit en uitermate relevant is. Daarnaast plan je zorgvuldig en gericht de verkoopondersteunende activiteiten, middels een retailkalender.

Ben jij onze ‘match made in heaven’?
- Je hebt HBO werk- en denkniveau
- Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie
- Je beschikt over uitstekende communicatieve, sociale en redactionele vaardigheden
- Je hebt een vlotte pen en babbel en schrijft foutloos Nederlands en Engels
- Je kunt overweg met Google Analytics, Umbraco, Adobe Photoshop en InDesign (Premier of een ander videobewerkingsprogramma is een pré)
- Je bent initiatiefrijk, zelfstandig en doortastend
- Je bent nauwkeurig en hebt oog voor detail
- Je bent georganiseerd en gestructureerd, stressbestendig en je houdt overzicht
- Vanzelfsprekend houd je van wonen en design
- Je bent op korte termijn fulltime beschikbaar

Wij bieden jou:
Een geweldig avontuurlijke baan in een groeiende organisatie. Wij groeien en jij groeit met HKliving mee. Als we een goede match zijn, dan kom je te werken in een klein team van enthousiaste professionals. Er heerst een heerlijk ongedwongen sfeer en er is veel ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling. Durf jij het avontuur aan te gaan met ons? Neem dan snel contact op met Heidi Wijnands via heidi@hkliving.nl. Overtuig ons door middel van jouw unieke motivatie!

Medewerker Servicedesk, 24 uur

HKliving is een snelgroeiend Nederlands Interieurmerk. Wij zoeken per direct een enthousiaste Medewerker Servicedesk. Samen met jouw collega’s zorg je ervoor dat onze service op peil blijft en het orderproces soepel verloopt.

Werkzaamheden:
- Jij gaat als Medewerker Servicedesk aan de slag met schademeldingen, manco’s, wijzigingen en allerhande vragen van collega's binnen de organisatie, onze agenten/distributeurs en klanten (verspreid over de verschillende continenten waar wij leveren). Dit houdt ook in dat jij rechtstreeks contact met onze (inter)nationale klanten op neemt.
- De meldingen komen bij de Medewerker Servicedesk binnen naar aanleiding van een telefoongesprek of e-mail en jij geeft hierbij eerstelijns ondersteuning. Vragen/meldingen/klachten van klanten registreer je (in Synergie). Ook monitor je de afhandeling ervan, maakt standaardoplossingen en werkinstructies. Je denkt als Medewerker Servicedesk actief mee over doorontwikkeling van de servicedesk.
- Daarnaast wordt er van jou verwacht dat je flexibel bent in te zetten op andere afdelingen, zoals o.a. de afdeling verkoop (verwerking binnenkomende orders, klanten informeren over orderstatus, facturatie, etc.), afdeling marketing (verwerking van datalijsten).

Functie-eisen:
- Je bent op korte termijn 24 uur per week beschikbaar
- Je werkt secuur en bent oplossingsgericht
- Je bent flexibel en stressbestendig
- Je hebt MBO werk- en denkniveau
- Je hebt werkervaring in een vergelijkbare functie
- Je bent een hardwerkende teamplayer
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift

Wat wij bieden:
- Leuke collega’s in een prachtig bedrijf in Dronten
- Marktconform salaris

Ben jij onze nieuwe Medewerker Servicedesk? Stuur dan jouw CV en motivatiebrief naar Heidi Wijnands.
heidi@hkliving.nl